niedziela, 7 kwietnia 2013

Skulls

Siemka :D No to dzisiaj nowa stylizacja (w sumie dosyć dawno już nie było). Pracujemy nad logo, bo chyba nie do końca zrozumieliście o co chodziło w konkursie ;) Jeśli macie jakieś pomysły, nadal czekamy: nika.nika3333@gmail.com ;]

No i co my tu mamy... bluzka w czaszki (kupowałam ostatnią sztukę niestety XL, więc wyszła oversize),
do tego rurki za 20zł (sama w to nie wierze), zwykła biała bokserka, dodatki i o 2 rozmiary za małe, stare glany bez sznurówek (może na fotkach nie widać, ale uwierzcie mi STRASZNIE ZRYTE):P Wyszło co wyszło. Wg. mnie spoko : D



Bluzka Cubus
Bokserka u Chińczyka
Spodnie New Yorker
Bransoletki DIY
Glany Allegro


Mooże i zrobiło się trochę cieplej, ale Kika już zamarzała bez kurtki...

Kometujcie i wgl ^^


SEE U <3


Nika;)



Yey :D

3 komentarze:

  1. ciekawe zdjęcia, pracujcie dalej bo dobrze wam idzie :)
    nie wierzę że można chodzić w glanach bez sznurówek ;o nogi nie bolały? ja mam ósemki i jak nie zasznuruję to czuję jakby spadały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spadały bo za małe ;p Na moich nogach by się nie utrzymały ;D
      Dzięki za miłe słowa ;))

      Usuń
  2. a tu idealnie ,wszystko pasuje ;d

    OdpowiedzUsuń