niedziela, 14 kwietnia 2013

Last Moments // Norway

Hey :D W końcu WIOSNA! Planujemy jakiegoś większego posta z użyciem naszych nowych spódniczek, więc na razie łapcie resztki zimy. Sorka, że teraz, kiedy śnieg już stopniał, daję wam takie coś, no ale posta już wypada napisać ;)

Słabe... ale co zrobić?

A! No  i jeszcze jedno. Jakie polecacie buty na obcasie, słupku, koturnie? (byle nie na szpilce)
MUSZĘ wreszcie jakieś kupić, a moja ogólna wybredność (w szczególności do butów na centymetrach) w tym nie pomaga... Macie jakieś swoje ulubione i w miarę wygodne?





Czapka Auchan
Bluza Takko Fashion
Bransoletki DIY
Legginsy Auchan

 
  Czapcia mojej siostry za niecałe 10 zł

Nika^^

3 komentarze:

  1. polecam gorąco buty na słupku i platformie, posiadam parę 13cm wysoki obcas ale dzięki temu stabilnemu obcasowi potrafię przegibać w nich całą imprezę :) kupiłam w TK Maxx za ok. 140zł przecenione z 300 :D
    http://stylio.pl/moja-szafa/glitter-burgundy-heels-822029.jpg
    Więc polecam coś w tym fasonie. Najlepiej jakbyś je dokładnie zmierzyła, nie ma nic gorszego niż za ciasne buty (z za dużymi jeszcze coś się poradzi, są specjalne podkładki żelowe i zapiętki) albo tak jak moje - z paskiem na kostce, żeby się pewnie trzymały.
    Huh, ale się rozpisałam ;)
    mam nadzieję, że znajdziesz coś odpowiedniego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty świetne, choć myślałam raczej o czarnych. Rzeczywiście ten fason jest idealny, ale ciężki coś takiego znaleźć ;/ Dzięki za info ;D

      Usuń
  2. To jest świetne tylko inna czapka np jak ta czarna z napisem FUCK IT ;D
    Mry mry <3 ;D

    OdpowiedzUsuń