poniedziałek, 20 maja 2013

Black or white

Hey :]
 Mimo, że słońce nie sprzyja wielkiej fance koloru czarnego, to i tak nie mogę się bez niego obejść.
 Dzisiaj mam dla was stylizację biało-czarną.
 Ooo tak, kontrasty się przyciągają.

Warto wspomnieć o miejscu zakupu bokserki i kurtki. Zdobyłam je w Ptaku - ogromne centrum handlowe niedaleko Łodzi ( chyba największe w Europie, ale pewności nie mam). Ceny są czasami naprawdę niskie. Nie sposób obejść wszystkiego jednego dnia. 1200 sklepów to trochę dużo ;p W jednym z nich kupiłam właśnie bokserkę w pionowe paski (15zł). Na przeciwko Ptaka jest Ptak outlet - markowe sklepy, ale produkty nawet do 70% tańsze. Fakt jest taki, że są to stare kolekcje lub ich końcówki -  dla mnie nie ma to znaczenia. W Vero Moda kupiłam kurtkę z tygrysem za 20zł - satysfakcjonujące ;D

Jeśli będziecie kiedyś przejeżdżać przez Rzgów, koniecznie tam zajrzyjcie.




Full cap mojej sis. Belieber wiedzą dlaczego musiała ją mieć.. ^.^

Kurtka Vero Moda (Ptak outlet)
Bokserka Ptak
Szorty Cropp
Zegarek Allegro
Buty Allegro
Dodatki Tally Weilj + no name


Oj tam, takie troche brudne te sneakery ale no co..no ;p


Jakiś mix różnych bransoletek. Insygnia Śmierci - no taa..jestem Potteromaniaczką ;p



Nika :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz