czwartek, 16 maja 2013

1D - bag

Hey ;) Jak zapewne nie wiecie, moja sis jest directionerką i belieberką, więc przerobiłam jej starą torbę na iście dajrekszonerską ;p (miałam tu napisać, że projekt jest jej^.^ ) Wrzucam wam ją, gdyż nie mamy nowych fotek. Spokooojnie, niedługo będą ;)

Co potrzebujemy?
1.torba
2. filc (może być coś innego)
3. coś do rysowania na materiale (ja użyłam czarnego pastela)
4. nożyczki
5. wełna lub mulina
6. gruba igła "cerówka"
...i co tam jeszcze chcecie [ :


Rysujemy dowolny wzór na filcu lub co tam macie. 
Ja uznałam za prosty i nie wymagający wiele wysiłku napis 1D.
Chyba nie muszę wspominać, że następnie trzeba go wyciąć : )
 


Przyszywacie wszystkie elementy.


And voici!

Wyszło nawet nieźle :) Dobry sposób na odświeżenie torby.

Do następnego :D
Nika c:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz