piątek, 26 lipca 2013

You will never know the truth.

Człowiek to istota o wielu twarzach i nigdy nie wiesz, która jest prawdziwa. Dwa oblicza, to jak dwie różne osoby. Taką myśl przyniosła mi bluzka z Sinsay. Zastanawia mnie DLACZEGO NIE MA TEGO SKLEPU W BYDGOSZCZY!!! (Jest na prawdę genialny. Ubrania są dobrej jakości i w niskiej cenie.) T-shirt udało mi się kupić na wakacjach u cioci w Inowrocławiu. W końcu znalazłam wystarczająco długi - perfekcyjny do legginsów ;D 

Zdjęcia zrobiłyśmy na wypadzie  w stolicy naszego województwa. W następnym poście będziecie mogli zobaczyć strój dnia Kiki ;>


 Bluzka Sinsay
Legginsy New Yorker
 (widziałam je ostatno za 60zł - ja kupowałam wcześniej za 20 o.O)
Buty Allegro
Dodatki no name


INDESTRUCTIBLE!
Ze względu na to, że jestem niska - skracają mnie, ale nie oddam za żadne skarby! ;P

 A takie tam ;p


 Bydgoszczanie na pewno kojarzą to miejsce :D



A no zapomniałabym! To "coś" co mam w ręku to Bubble Tea. Jest wyśmienita! *.* W waszych miastach to pewnie codzienność <chlip chlip> ;(

Co sądzicie? :]

Nika^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz