sobota, 20 kwietnia 2013

NO!

Każdy normalny człowiek w naszym wieku powinien teraz siedzieć i wkuwać. Ale nie my oczywiście;p
My wolimy zrobić kolejnego posta :D Może ten wam się lepiej spodoba, bo ostatni nie za bardzo przypadł wam do gustu ;)

Dziś postawiłyśmy na motyw flag USA i UK. Wg. mnie całość nawet fajnie wygląda :)) Sorka, nie mam weny jeżeli chodzi o rozpisywanie się;p Typowo letnia, trampki też prawie pasują;p Nie jest źle C:



T-shirt New Yorker
Kurtka Cropp
Chusta Chiński
Spódnica SH
Trampki Allegro
Dodatki no name





Nika^^

6 komentarzy:

  1. Siemka . ; D
    Bardzo lubię waszego bloga , wręcz uwielbiam !
    Ostatnio kupiłam sb spodnie GALAXY , ale nie mam pojęcia jaką bluzkę do nich ... Doradzicie mi ?? Z góry dziękuje .... A tutaj, w razie pytań , macie mój profilek na fikcję : http://nk.pl/#profile

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;D Co do spodni to można nosić do nich różne rzeczy. Staraj się raczej ubierać jednolite bluzki żeby nie było za pstrokato ;p Ja jak to ja... najlepiej połączyłabym z czernią ^^ Pasują tu też odcienie ciemnego fioletu i granat. Tak przynajmniej jest wg mnie;)
      Nika (:

      Usuń
  2. Bardzo ładny zestaw, bluzka najbardziej mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest ładne, ale dziewczyno nie łącz flagi USA I UK razem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trochę nie pasuje, ale brakowało nam chusty USA ;D

      Usuń