piątek, 15 lutego 2013

Inspiration

Hey :)) Dzisiaj mam dla was moje inspiracje.Nie są to wszystkie fotki jakie udało mi się wykopać z internetu, bo zwyczajnie nie chciałam zmuszać waszych oczu do ćwiekowo-skórowego oczopląsu (wtf? co ja wgl. pisze).Wkrótce pojawią się też natchnienia Kiki i Viki.

A tymczasem...
...lekki misz masz, ale co tam :P ćwieki, T-shirty oversize, zakolanóweczki moje ukochane, obdarte szorty , trochę jeansu.

I na pierwszym zdjęciu trafia was żyleta w towarzystwie bluzy galaxy ;]

Typowe zestawy. Martensy+moro z ćwiekami+szorty vs. Yves Saint Laurent+ moro bez ćwieków+świetne dodatki. Która propozycja lepsza? <Ahh lity i plecak chanel *.*>

Tutaj też macie lity czerwone i czarne z ćwiekami, klasyczne miętowe, ale i pozwoliłam sobie wstawić te małe koszmarki w lewym dolnym rogu. Nie wiedzieć czemu, coraz bardziej  mi się podobają...hmm. Ciągle zawracam nimi głowę Kice i Vice w szkole, więc i was musiałam trochę pomęczyć. :D




 Nika :D
Facebook        nk


ps. KOMENTUJCIE ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz